Powered By Blogger

Tuesday, July 15, 2008

Misteri RAHMAN - versi Atlantuya





Baru baru ini heboh lagi cerita pasal teori RAHMAN yang diperkatakan baik dalam UMNO atau pun dikalangan politikus polikus kedai kopi. Setakat ini teori tersebut telah pun hampir sampai ke penghujung nya. Rahman, Abdul Razak, Hussein On, Mahathir, Abdullah, telah menepati teori teori tersebut. Yang tinggal cuma N sahaja. Mungkin kah Najib yang akan mengisi huruf N itu? Kalau mengikut hiraki UMNO sekarang memang tidak siapa dapat menafikan nya. Kita tunggu sahaja pada tahun 2010 nanti, itu pun kalau betul2 Pak Lah dan ahli ahli UMNO inginkan nya begitu. UMNO bukan milik Pak Lah, tetapi milik ahli ahli yang akan menentukan nya dalam pemilihan yang akan datang. Pak Lah tidak boleh memberikan pangkat itu begitu sahaja !


Dalam kita heboh meng andaikan yang itu dan ini, rupa rupa nya teori RAHMAN ini juga ada bersangkut paut dengan kes yang mengemparkan negara dan dunia. Cuba kita tengok kes Atlantuya yang menerima bahang teori RAHMAN ini :


Misteri Teori RAHMAN didalam Kes Atlantuya

Ramai berpendapat teori RAHMAN adalah suatu teori yang amat menakjudkan.

Tetapi kalau kita imbas kembali teori RAHMAN digunakan dalam kes Atlantuya tentu semua akan terperanjat. Biarlah saya buktikan :

Huruf R

1) Razak Beginda, orang yang sekarang merengkok di Sungai Buluh dan masih dibicarakan dan dituduh bersubahat diatas pembunuhan Atlantuya.
2) Rohaniza Roslan (girlfriend Azilah) juga turut memberi keterangan .
3) Rosmah, isteri Najib yang baru baru ini hangat diperkatakan turut terlibat bersamsama sepasang suami isteri dan cuba menutup kes ini.
4) Raja Petra - penulis Blog Malaysia kini yang membuat akuan bersumpah mengatakan Rosmah dan dua lagi memang terlibat setelah mendapat maklumat dari geng geng koreknya.

Huruf A


1) Atlantuya , mangsa yang diletupkan dengan kejam.


2) Aziz Buyung (k0l) yang dikatakan bersama sama Rosmah menyaksikan Atlantuya diletupkan.


3) Anwar , Mantan Timbalan Perdana Menteri yang dianggap Political Opprotunist yang mengaitkan Najib dan Rosmah bersubahat dalam kes ini.


Huruf H

1) Hazman Ahmad ( penguam) yang terlibat dalam kes ini


Huruf M

1) Musa Hassan Ketua Polis Negara yang menyiasat kes ini.


2) Mohd Zaki- hakim yang terlibat sama dalam kes ini


3) Majid (Tun) DPP


Huruf A


1) Azilah / Azhar (sirul) terlibat sumpah an Rahman dan dituduh membunuh Atlantuya


Huruf N

1) Noorin Badaruddin - DPP

2) Norhayati Hassan - Isteri kol. Aziz Buyung yang dikatakan bersama Rosmah dan disyaki terlibat.

3) Najib - Mungkin kah sangkut dalam kes ini? Dia dikatakan perancang utama, tetapi telah bersumpah menafikan beliau kenal dengan Atlantuya


N masih lagi misteri macam RAHMAN UMNO juga


Kenapa Musa Hassan terlibat?? Mengikut SD dari PI Balasubramaniam

He revealed that Najib had also informed his close associate Abdul Razak Baginda that Inspector-General of Police Musa Hassan would 'take care' of the murder case which implicated Abdul Razak.

Kesimpulan nya, perkataan RAHMAN ini mungkin bahang dari sumpahan Allahyarham Tengku Abdul Rahman. Bapa Kemerdekaan ini yang berasal dari Kedah seperti mana berlaku nya sumpahanMahsuri keatas Langkawi. Kemungkinan juga sumpahan anak Raja yang berdaulat ini, amat marah disebabkan kaum mamak (Melayu celup) Mahathir menyonsangkan prinsip kemelayuan dalam politik Malaysia sehingga membawa kecelakaan dan kemusnahan kaum Melayu sampai tiada hujung nya.


No comments: