Powered By Blogger

Thursday, July 17, 2008

Cara dapatkan DNA









Undang-undang liwat ini merupakan tinggalan undang-undang liwat kolonial British dan bukan berasal di Malaysia. Dalam bahasa Inggeris perkataan sodomy itu berasal dari bible "Sodom and Gommorah" (ada dokumentari pasal dua bandar ini di History Channel dulu) dan undang-undang awam British diubahsuai dari undang-undang gereja.

Undang-undang ini diperkenalkan di semua empayar jajahan British termasuk tanah Melayu.. kebanyakannya masih berkuat kuasa hingga hari ini walaupun undang-undang ini sendiri sudah "diubah" bermulai 1967 di England dan Wales. Sekarang age of consent untuk homosexual dan heterosexual di UK ialah 16 tahun.

Dari segi undang-undang, meliwat tanpa kerelaan adalah salah. Itu sebabnya isu meliwat begitu hebat diperkatakan sekarang. Namun berapa ramaikah orang yang sudah pernah meliwat dan diliwat tanpa kerelaan tetapi tidak melaporkannya. Berapa ramai pula yang pernah meliwat dan diliwat secara sukarela.???

Gunakanlah daya imaginasi saudara, bayangkanlah cara mana Anwar main bontot Saiful?

Sila rujuk kepada gambar yang dilampirkan.

- Menurut Anwar, pihak polis enggan memberikan laporan polis saiful, ini telah timbulnya syak wasangka, kemungkinan ramai akan memikir bahawa saiful telah memberi timun atao terong menyumbatkannya sendiri, tetapi timbulnya masalah, dibebabkan jubur saiful telah pecah kuli.

- - Hipothesis liwat ini membawa kesangsiaan bahwa bukti bukti tidak mencukupi, lalu pihak yang bertanggung jawap menggunakan bahan bahan misteri mengantikan koteh Anwar. Cuba gunakan daya imiginasi dan pilihlah mana yang sesuai untuk saiful

- Pemeriksaan DNA, pihak polis inginkan DNA Anwar, tetapi ditolak sebulat bulat, dengan cara Apakah dapat menggantikan DNA (Sperma) Anwar sebagai bukti meliwat??

- Jawapan: Pihak HKL mesti menjalankan pengukuran, sekiran koteh sauful mencukpi syarat syarat tertentu, maka disyorkan saiful mengambil cermin, dan bubuh bawah bontoknya dan bila nampak lubang juburnya boleh lah dimasukan kan koteh nya sendiri.


No comments: